Tudtad, hogy az utóbbi időszakban az Amazon bestsellereinek nagy részét Home & Garden termékek tették ki? Egy igen erős termékcsoportról van szó, ami simán szembeszáll például a technológiai kütyük és a szintén folyamatos felszállóágban lévő Pet Supplies kategóriával. Elérkezett az ideje, hogy ezt a kategóriát is kivesézzük!
Amazon Home & Garden: kellemest a hasznossal
A pandémia alatt a Home & Garden kategória még népszerűbbé vált, aminek egészen prózai okai vannak: a karantén miatt az emberek sok időt töltöttek otthon. Ez magával hozta azt az igényt, hogy minél kényelmesebbé és stílusosabbá tegyék az otthonukat, kertjüket. A világjárvány alatt egyébként is többen vásároltak online, nem meglepő tehát, hogy az Amazon Home & Garden cikkek szárnyra kaptak. De lássuk, milyen alkategóriákra oszlik ez a sokrétű termékkategória:
- Bútor és dekoráció
- Konyha és étkező
- Hálószoba és fürdőszoba
- Terasz, pázsit és kert
- Porszívók
- Tisztítás és tárolás
- Gyerekbútor és dekoráció
- Fűtés, hűtés és levegőminőség
- Vasalók és gőzölők
- Műtárgyak, alkotás
- Szezonális dekoráció
Aki tehát felújítás előtt áll, vagy csak kedvtelésből szeretné újragondolni lakását vagy kertjét, az az Amazonon mindent megtalál hozzá – sőt, a piactér lehetővé teszi a stílus vagy helyiség szerinti böngészést is. Amit a piactér nyújt ebben a szegmensben, az nagyon változatos és abszolút személyre szabott. Főleg, hogy ma már a kiterjesztett valóság (augmented reality, AR) és a gépi tanulás is hozzájárul ahhoz, hogy az Amazon eladók 100%-ban ki tudják elégíteni vevőik igényeit.
Kíváncsi vagy az aktuális bestsellerekre az Amazon Home & Garden kategóriában? Kattints!
Személyre szabottság kimaxolva: AR és gépi tanulás
A kiterjesztett valóság a tárgyi valóság egyfajta virtuális kibővítése, amikor egy mobiltelefon kamerájával szétnézve, vagy egy erre a célra létrehozott szemüveget használva a valós környezetbe virtuális elemeket vetítünk. A technológiát egyre szélesebb körben használják az e-kereskedelemben a vásárlási döntések megalapozására, például a lakberendezésben, szépség- és divatiparban, valamint a művészeti világban.
Az Amazon is kiterjesztett valóságot használ, hogy még interaktívabb vásárlási élményt nyújtson vevői számára. A „Nézd meg a szobádban” funkció az AR segítségével mutatja meg a vásárlóknak, hogy hogyan illeszkednek és néznek ki a termékek az otthonukban.
A vásárlók ezen felül a „Fedezd fel a stílusod” funkciót is használhatják, hogy személyre szabott termékjavaslatokat kapjanak a „tetszések” és „nem tetszések” alapján a gépi tanulás technológiájának köszönhetően.
Tegyél szert extra profitra az Amazon Home & Garden kategóriával!
Ahogy már fentebb is említettem, az otthonnal, kerttel kapcsolatos termékek piaca a pandémia alatt még inkább nőtt, de nézzünk meg néhány konkrét adatot is az elmúlt pár év statisztikái alapján!
- A bútorok és lakberendezési tárgyak értékesítésből származó e-kereskedelmi bevétel az előrejelzések szerint 2022 eléri a 100 milliárd dollárt.
- A 18-39 éves korosztály nagyobb valószínűséggel vásárol Home & Garden tárgyakat online, mint a fizikai üzletekben.
- Az elmúlt öt évben az online bútoripar 7,6%-kal nőtt – és az előrejelzések szerint idén eléri a 12 milliárd dolláros bevételt.
Fontos azonban megjegyezni, hogy noha egy igen jövedelmező szegmensről van szó, főleg, ha az online piacot tekintjük, az iparág előretörése magával hozza a verseny növekedését is – nem csak az Amazonon. Ugyanakkor, ha szeretnéd kipróbálni ezt a termékkategóriát, érdemes már most a tettek mezejére lépned, és kezdetben kis tételes beszerzésekkel tesztelned magad ezen a területen.
Nincs még Amazon wholesale fiókod? Kérdéseid vannak az Amazon nagykereskedelmi modelljével kapcsolatban? Ingyenes minikurzusom segít az alapok megértésében, ha pedig további kérdéseid lennének, tedd fel azokat elérhetőségeim bármelyikén! Csatlakozz még a legprofitábilisebb időszak, a Q4 előtt a sikeres Amazon eladók táborához!