Már régóta gondolkozol azon, hogy belevágj-e az Amazon wholesale-be, vagy inkább egy másik e-kereskedelmi platformon próbálkozz? Nem vagy biztos abban, hogy az Amazonon történő értékesítés neked való? Segítek kitalálni! Vessünk egy pillantást most arra, hogy a legmeggyőzőbb okok (még több szabadidő, skálázható jövedelem, az Amazon innovatív eszközei) mellett melyek azok a plusz érvek, melyek alátámasztják: megéri elkezdeni az Amazont 2021-ben.
A COVID-19 árnyékában: az Amazon továbbra is versenyképes
Mivel a COVID-19 új vevői szokásokat és trendeket alakított ki, miközben az e-kereskedelemre terelte a hangsúlyt, az Amazon dominanciája jelentősen megnőtt. A piactér tavaly májustól júliusig 60%-os növekedést tapasztalt, összehasonlítva az előző év azonos időszakával.
A Wall Street UBS elemzői szerint az online vásárlásra áttérő fogyasztók közül sokan nem térnek már vissza a fizikai üzletekben történő vásárláshoz a világjárvány után sem. A kimutatás azt is előrejelzi, hogy a következő öt évben mintegy 100 000 kiskereskedelmi üzlet zár be, és 2025-re az e-kereskedelem a teljes kereskedelem negyedét teszi majd ki.
Hamarosan itt a Q2, tavaly ebben az időszakban a third-party eladások 52%-kal emelkedtek, ami lehetővé tette, hogy az eladók elérjék a „rekordértékesítést”, és ezzel felülmúlják az Amazon first-party értékesítésének növekedését, ami 48%-ot jelent.
Mindezek tükrében az online értékesítés nemcsak most, de a következő időszakokat tekintve is számottevő profittal kecsegtethet Amazon wholesale előadóként.
Még többen vesznek online mindennapi cikkeket
Az online vásárlás lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy egyszerre több üzletet és terméket összehasonlítsanak és áttekinthessenek. Pontos képet ad nekik a termékek minőségéről, az árról és az ügyfélszolgálatról. A fogyasztók egyszerű navigációval végezhetnek gyors termékkeresést és ellenőrizhetik a véleményeket.
A gyorsaság, az érintésmentes szállítás, a kényelem és a megbízhatóság kiemelt fontosságú tényezők manapság. Ha Amazon wholesale üzleted van, mindezt könnyedén biztosíthatod vásárlóid számára.
Mivel az egyes országok szigorú korlátozásokat vezetnek be nagyjából 2020. márciusa óta a világjárvány miatt, a fogyasztóknak nincs más választásuk, mint online vásárolni, még élelmiszereket és mindennapi cikkeket is. Az e-kereskedelmi óriás volt a legnépszerűbb platform ebben a szegmensben, és tízből hat vásárló keresett online élelmiszerboltot az Amazonon az elmúlt hónapokban. Szakértők szerint ez a növekedés nem ideiglenes, mivel a fogyasztói gondolkodásmód alapvető megváltozása idézte elő.
További változások a fogyasztói preferenciákban
A legújabb tanulmányok azt mutatják, hogy az emberek nemcsak élelmiszereket keresnek online. Nőtt az egészségmegőrzéssel, háztartással, babaápolással, ínyencségekkel, kisállattartással, szépségápolással kapcsolatos termékek iránti kereslet is. Ez magával hozza azt is, hogy változik az árképzés.
Egy Mckinsey-felmérés szerint például az Egyesült Államok fogyasztói most kevesebbet költenek ruházati és elektronikai cikkekre, de többet háztartási cikkekre és élelmiszerekre.
Ha bele szeretnél vágni az Amazon wholesale bizniszbe, meg kell értened azokat a kulcsfontosságú tényezőket, amelyek befolyásolják a fogyasztók preferenciáit és vásárlási döntéseit az online vásárlás során. Ez alapján tudod elkészíteni a tökéletes stratégiát, ami az Amazon üzleted növekedéséhez elengedhetetlen.
Minél gyorsabban indítod el Amazon wholesale vállalkozásod, annál hamarabb megtanulod, hogy a célközönséged pontosan mit keres az aktuális időszakban, helyzetben.
Esély a profit megtöbbszörözésére
Nehéz megmondani, hogy pontosan mennyit keresnek az Amazon eladók. A Smallbiztrends adatai szerint az új Amazon sellerek évi 26 000 és 810 000 dollár közötti nyereséget realizálnak. Ők elsősorban magánszemélyek, kisvállalkozások vagy nagyvállalatok, illetve márkák. 67%-uk állítja, hogy az értékesítés első évében már jelentős profitra tett szert.
Az Amazon aktív eladóinak száma a piactéren hozzávetőlegesen 2,5 millió. Körülbelül 25 000-en több mint egymillió dolláros eladást generálnak az Amazonon, és mintegy 200 000 eladó könyvel el mintegy 100 000 dolláros profitot. A third-party eladók teszik ki az Amazon összes értékesítésének több mint 50% -át.
Mindezek a számok együttesen azt mutatják, hogy nagyon nagy az esély arra, hogy új eladóként számottevő bevételt érj el az Amazonon. További nagy előny, hogy a piactér szinte az összes kereskedelmi szegmenst lefedi. Így nagyjából bárki, bármilyen termékportfólióval el tudja kezdeni a profittermelést az Amazonon.
Az Amazon 100 000 új kisvállalkozás hozzáadását tervezi 2021-ben
Az Amazon azt tervezi, hogy idén 100 000 új kisvállalkozás hozzáadásával bővíti eladóinak számát. Az e-kereskedelmi óriás 18 milliárd dollárt költ a kis- és középvállalkozások eladásainak növelésére, illetve még több ügyfél elérésére. A virtuális Amazon Accelerate csúcstalálkozón a vállalat azt is bejelentette, hogy az idei évben már több mint 135 olyan eszközt és szolgáltatást vezetett be, melyek az új eladók munkáját segítik.
Ha szeretnél belevágni az Amazon wholesale-be, itt a remek alkalom! Kérd tanácsaimat az indulás kapcsán, vagy regisztrálj ingyenes minikurzusomra!