Végre eljutottál odáig, hogy elindítottad saját Amazon wholesale üzletedet? Szuper, engedd meg, hogy gratuláljak! Megtetted az első fontos lépést. Nincs többé idegesítő főnök, nyomasztó határidők, bosszantó munkatársak… Innentől a saját sorsod kovácsa vagy! Gondoltál már arra, hogy, ha kevesebbet dolgozol, sikeresebb lehetsz? Mondom, hogyan.
Persze, nem azt mondom, hogy itt az ideje annak, hogy hátra dőlj, miközben a saját vállaidat veregeted, hogy milyen eszméletlen jó vállalkozó vagy, akinek mostmár csak a világmegváltó teendőkkel kell foglalkoznia! Nem, korántsem erről van szó. Ugyanakkor nem szabad abba a hibába esned, hogy mindent magadra vállalsz!
Feladatok kiszervezése = a siker egyik kulcsa!
A status quo feladása és az irányítás elengedése miatti bénító félelem ugyanakkor már nem egy vállalkozót tett tönkre. Hidd el, nem te vagy az egyetlen, aki el tudja végezni a kisebb teendőket, sőt! A legtöbb esetben azok a szakemberek, akik adott terület tapasztalt hozzáértői és, akik eddig idejük nagyrészét pont ezekkel a kisebb feladatok elvégzésével töltötték mondjuk szabadúszóként, valószínűleg jobbak, hatékonyabbak is, mint te!
Több sikeres vállalkozó is rádöbbent már: valójában legalább 6 hónappal korábban kellett volna kiszerveznünk bizonyos munkaköröket. Vannak, akik elérnek egy szintet, jó pénzt keresnek az Amazon wholesale vállalkozásukkal, de mindez egyenes arányban van a befektetett munka mennyiségével. Hogy miket hoz mindez magával? Nem volt többé szabadidejük és elérték a skálázhatósági küszöböt.
Sokan rájönnek, hogy, ha szeretnének egy állandósult, jó hozamú üzletet építeni, akkor ki kell szervezniük az alacsony szintű feladatokat, amelyeket eddig ők végeztek mint az Amazon wholesale üzlet tulajdonosai.
A termékek beszerzésétől, a megrendelések teljesítésétől kezdve a terméklisták optimalizálásáig és az ügyfélszolgálat biztosításáig az elvégzendő feladatok mennyisége egy idő után túl sok lesz egy ember számára. Bár a kezdeti szakaszban lehetséges, hogy elbírod a teendőket egyedül – sőt, amíg nem érted meg az Amazon folyamatait, nem javaslom a kiszervezést – viszont mi lesz akkor, ha beindul az üzlet és az értékesítések száma egyszer csak megduplázódik? Az FBA segítségedre lehet, de vannak olyan adminisztratív, fejlesztési, marketinggel kapcsolatos teendők, amelyek külsős alkalmazottakért kiáltanak.
Egységben az erő – az Amazon wholesale kapcsán is!
Az Amazon vállalkozással együtt járó feladatok részleges vagy teljes kiszervezése kétségtelenül okos döntés: segít időt spórolni, több energiád marad a komolyabb feladatokra és az üzletfejlesztésre, amellett, hogy, ha jól választasz, tehetséges, elkötelezett szakemberek fogják előrébb vinni vállalkozásod, akik az adott területen már bizonyítottak.
Ha lehetőséged van felkészíteni vállalkozásodat a növekedésre már most, miért halogatnád? Fontold meg, mik azok a munkák, melyekkel rengeteg időd, energiád megy el (és nem is vagy túl profi bennük), majd kezdj el nézelődni a külsős szakemberek között, hogy ráakadhass a hozzád, az üzletedhez leginkább passzoló munkaerőre! Ne feledd, a kiszervezéssel hosszú távon spórolhatsz, sőt, pénzt kereshetsz!
Ha kérdéseid vannak a témában, tedd fel őket elérhetőségeim bármelyikén, ha pedig még nem tetted, vagy csak emlékeztetnéd magad az alapokra az Amazon wholesale kapcsán, regisztrálj ingyenes minikurzusomra!