fbpx

Milyen termékeket keresnek a milleniálok?

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
milleniálok_amazon wholesale_szőke balázs

Sokat lehet olvasni arról, hogy egy vállalkozás létrehozásához és fejlesztéséhez alapvetően fontos, hogy ismerjük a leadjeinket, fogyasztóinkat. Ebben a cikkben a milleniál korosztállyal fogok foglalkozni, azon belül is az ezredforduló környékén született generáció fiatalabb és idősebb vásárlóival. Ha Amazon wholesale üzleted van, érdemes megismerned a 18-34 éves korcsoport szokásait, hogy ezek tükrében hatékonyan építhesd vállalkozásodat.

A milleniálok 2000 körül érték el a fiatal felnőttkort, innen ered az elnevezés is, amit Neil Hoew és William Strauss használt először 1991-ben. A milleniál szó meghatározása egyébként nem egyszerű, hiszen a definíciók között sok az átfedés. Az viszont biztos, hogy az idősebb és fiatalabb milleniálok között alapvető különbségek vannak. Ezekről jó, ha tudsz, ha e-kereskedelemmel foglalkozol. Természetesen nemcsak az életévek száma szerint lehet szegmentálni az Y-generációnak is nevezett csoportot, de ne gondoljuk, hogy a kor nem számít! Ahogy a fogyasztók a különböző életszakaszaikba lépnek, az visszatükröződik vásárlási szokásaikban is.

Fiatalabbak: a kulcsszó a tudatosság

Az NPD felmérése szerint a fiatalabb milleniálok többet költenek speciális szépség- és divattermékekre. A fiatalabbak nyitottabbak az olyan márkák által piacra dobott termékek iránt, amelyek a fenntarthatóság jegyében készülnek. A ruházat terén is az új trendek irányába húznak, fontos számukra a környezettudatosság és értékelik a perszonalizációt, a testreszabott megoldásokat.

Elmondható, hogy a fiatalabb milleniálok kevesebbet költenek általánosságban, illetve jobban megnézik, hogy mikre szánnak pénzt.

A kutatás azt is kimutatta, hogy az Y-generáció fiataljai több sportruhát, sporteszközt vásárolnak. Az aktív életmód számukra már nemcsak hobbi, hanem az életük szerves része, erre igen nagy hangsúlyt fektetnek. Ami az általuk megrendelt ételeket és italokat illeti, a fiatalabb millenniáliok több egészséges, energetizáló, stresszcsökkentő és izomépítő terméket keresnek, mint az idősebbek – a felmérés válaszadadóinak véleménye alapján.

Idősebbek: a kényelem és a család az első

A vizsgálat megállapította, hogy az idősebb milleniálok érdekeltebbek a babatermékekben és a játékokban, illetve több kisállat kiegészítőt vásárolnak, mint a fiatalabbak. Mivel már elértek egy bizonyos egzisztenciát és valószínűleg saját lakással is rendelkeznek, gyakrabban költenek lakberendezési tárgyakra, lakástextilekre és otthoni elektronikai gépekre.

Ebben nincs semmi meglepő, az viszont elsőre furcsa lehet, hogy az idősebb milleniálok nagyobb valószínűséggel csatlakoznak a kereskedők hűségprogramjaihoz és töltik le azok alkalmazásait mobileszközeikre, mint a fiatalabb korosztály.

A fentebb említett egzisztenciális helyzet tükrében az is nyilvánvaló, hogy ez a korcsoport többet költ, és leginkább a kényelemre és a családi életre fókuszál.

Amazon wholesale eladóként talán érdemesebb az idősebb milleniálokra fókuszálnod, de ha megteheted, bővítsd a listádat és illessz be pár olyan terméket is, amellyel a fiataloknak kedvezel!

Ami az Amazon népszerűségét illeti ebben a szegmensben, egy kis érdekesség: a Max Borges Agency 2018-as felmérése szerint a milleniálok 44%-a nyilatkozta azt, hogy inkább nem szexelne egy évig, minthogy ugyanennyi időre abbahagyja az Amazonon való vásárlást, 77%-uk pedig ugyanezt mondta az alkoholfogyasztással kapcsolatban. Szóval kijelenthetjük: a milleniálok tényleg bírják az Amazont.

Ha szeretnél belevágni az Amazon wholesale-be, ne habozz! Kezdd ingyenes minikurzusommal, ahol bevezetlek a piactéren való nagykereskedelmi értékesítés alapjaiba!

Szőke Balázs

Szőke Balázs

Szólj hozzá

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Értesülj elsőkézből a hírekről és további hasznos tartalmakról az internetes kereskedelem témakörében. A feliratkozással elfogadod az Adatkezelési Nyilatkozatban foglaltakat.